Dag 6 - Fish market en Ueno park

20 april 2018 - Shinjuku, Japan

Hmmmm, lekker zonnetje, 25 graden, laatste dag om in Tokyo te zijn. We zijn begonnen bij de grootste vismarkt van de wereld. Allemaal kleine standjes en winkeltjes met verse vis, fruit, sushi en dingen we niet herkennen. Heel indrukwekkend!! Na een rondje te hebben gelopen hebben we ergens een paar stukjes verse tonijn gegeten, heel anders dan we van Nederland kennen. Heel mals en zacht, yumm! Sjoerd was er vooral echt gek van, ik kon verse vis niet helemaal goed aan om 10.00 uur sochtends haha. Daarna zijn we naar Ueno park gegaan om daar lekker in de zon te lunchen op het gras, dachten we. Niet dus. Als er al gras was, mocht je er niet op lopen of zitten. We zijn dus ergens bij een boompje gaan zitten om onze supermarkt lunch (wat echt heeeerlijk is) op te eten. Vervolgens waren er nog een aantal dingen die we wilden doen, maar die hebben we uiteindelijk geschrapt. Het was zo lekker warm dat we weer naar Shinjuku Gyoen national garden zijn gegaan en daar hebben we lekker nog 2 uurtjes van het weer genoten. Savonds gegeten bij een noedelrestaurantje wat Sjoerd tegengekomen was in een Youtube filmpje, ook erg leuke ervaring! En vooral weer heeeel lekker. Gelukkig waren we vroeg, want toen we weggingen was er een wachtrij van 1 uur (!). Vervolgens hebben we onze spullen gepakt en opgeruimd, aangezien we morgen uit het huisje moeten. Dan gaan we naar een hotel aan de andere kant van Tokyo voor een laatste nacht.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl